Extra spreker Veteranendag: LGen C-LAS Wijnen

We hadden al een goed gevuld programma voor het gratis online evenement op Veteranendag, met sprekers Kapitein-ter-zee b.d. Frank Marcus, Luitenant-generaal b.d. Ton van Loon en kind ten tijde van de Tweede Wereldoorlog Mevrouw Luiting-ter Horst, maar we hebben er nog een mooie aanvulling bij: spreker Commandant Landstrijdkrachten Wijnen! Dit is je kans om hem te vragen wat je altijd al hebt willen weten!

Daarnaast hebben ook Minister van Defensie Ank Bijleveld-Schouten en Generaal-majoor Jan Swillens een boodschap voor alle veteranen met ons gedeeld. Je ziet het morgen tijdens het evenement.

Foto Ank Bijleveld

Spreker Martin Wijnen

Luitenant-generaal Wijnen is als tiener gestart bij de KMA. Na het afronden van zijn opleiding gaat hij eerst op uitzending naar Cambodja (UNTAC '92). Hierna volgen nog twee uitzendingen (Sint-Maarten Noordhulp '95 en Bosnië IFOR-1 '96). Na drie jaar als Plaatsvervangend Commandant Landstrijdkrachten, is hij sinds 2019 in de rang van luitenant-generaal actief als Commandant Landstrijdkrachten.

Ben jij er morgen ook bij?

Datum: zaterdag 27 juni (Veteranendag)
Starttijd: 16:00 uur
Locatie: Thuis vanaf de bank, via je telefoon of computer
GRATIS

Schrijf je snel in. Na registratie ontvang je via email de toegangslink. Via het registratieformulier kun je ook vragen insturen voor de sprekers.

Tot dan!

Opname online Veteranendag evenement

Vier de Nederlandse Veteranendag online!