Blijf op de hoogte van evenementen in de buurt

Ironisch genoeg hebben we de laatste tijd keihard gewerkt aan een supergave functionaliteit: zien welke evenementen er bij jou in de buurt zijn en (als je wilt) hiervan automatisch een melding ontvangen. Ook kun je er voor kiezen om meldingen te ontvangen op basis van jouw missie(s) en vereniging(en). Helaas nu even wat minder relevant, maar straks extra krachtig wanneer we elkaar weer kunnen zien bij reünies en bijeenkomsten! Snel updaten naar versie 1.5 dus.

Hoe werkt het?

Je vindt de instellingen voor meldingen via het hoofdmenu (de drie horizontale strepen op Home) > Instellingen. Hier kun je ook instellen of je meldingen op basis van je missie of vereniging wilt ontvangen. Voor evenementen in de buurt kun je kiezen of je bericht wilt ontvangen wanneer deze binnen een straal van 25, 50, 100 of 250 km plaatsvinden. Ook kun je kiezen of je locatie bepaald wordt op basis van GPS (vergeet niet hiervoor toestemming te geven in via Instellingen > Toestemmingen) of via je postcode die je zelf handmatig kunt invullen (vergeet hiervoor niet op Opslaan te tikken).

Op de evenementenkalender kun je ook een overzicht zien van alle evenementen bij jou in de buurt (binnen de door jou geselecteerde aantal kilometers). Voor elk evenement staat ook de afstand vanaf jouw locatie vermeld. Ga hiervoor op het Home scherm van Unit Victor naar Meer evenementen en tik onderaan op “In de buurt”.

Bekijk de video hieronder voor een korte indruk:

Meldingen tijdelijk op pauze

Omdat alle evenementen in verband met het Corona-virus zijn afgelast hebben we, om verwarring en zinloze berichtgeving te voorkomen, de meldingen tijdelijk op non-actief gezet. Je zult op dit moment dus geen meldingen ontvangen. Zodra de overheid besluit dat evenementen weer verantwoord zijn en er bijeenkomsten worden gepland, zullen we deze functionaliteit weer activeren.

Andere toevoegingen in versie 1.5:

• In deze uitzonderlijke tijd is het nog belangrijker om er VOOR elkaar te zijn omdat we niet MET elkaar kunnen zijn. Om dit te faciliteren hebben we de groep “Corona Buddy Check” in het leven geroepen. Voeg deze groep als vereniging toe aan je profiel om jezelf beschikbaar te maken als gesprekspartner voor je mede-veteranen. Meer informatie.

• Instellingen voor het ontvangen van pushberichten en badges (de cijfers in de rode cirkel die op het Unit Victor icoon op het Home-scherm van jouw telefoon verschijnen wanneer er een nieuw bericht is). Ga hiervoor naar het hoofdmenu (de drie horizontale strepen op Home) > Instellingen.

• Enkele kleine bug fixes

Vorige

Vind jouw buddies nu nog sneller en makkelijker

Volgende