Vind jouw buddies nu nog sneller en makkelijker

Soms kan het lastig zijn om oud-collega’s terug te vinden, bijvoorbeeld omdat je iemand’s naam niet meer weet of omdat er regelmatig nieuwe gebruikers bijkomen in Unit Victor en je niet elke dag gaat checken of die ene collega nu wel gebruikmaakt van de app. Hier hebben we nu een oplossing voor!

Buddy suggesties

In versie 1.5.1 van Unit Victor vind je in het tabblad Buddies een lijst met buddy suggesties. Dit zijn veteranen die jij mogelijk kent, op basis van je missie, jaartal en/of vereniging. Super handig! Tik op de naam om het profiel in te zien. Is dit iemand die je kent? Tik op uitnodigen en wacht af of diegene ook op jou zit te wachten ;)

Blauw vs. groen

We hebben nog een coole nieuwe functionaliteit in Unit Victor! Sommige veteranen houden namelijk nou eenmaal meer van blauw dan van groen. Vanaf nu kun je de kleur van je app zelf instellen! Ga naar je Instellingen en kies het blauwe kleurschema als je geen zin hebt om de hele tijd tegen groen aan te kijken.

Andere toevoegingen:

• Wanneer je een evenement met iemand deelt buiten Unit Victor (via Whatsapp, mail, etc.) wordt nu ook de datum en tijd getoond. Wel handig om meteen te zien of het evenement plaatsvindt op een moment dat je kan.

• De Praktische Informatie in de Info tab hebben we uitgebreid met een zelftest en een wegwijzer naar werk of dagbesteding

• 8 verenigingen, 1 missie en 1 krijgsmachtonderdeel toegevoegd

• Vervelende bug opgelost waarbij de controle op registratienummer en postcode problemen veroorzaakte voor nieuwe gebruikers

• Enkele kleine bug fixes